Förbannad!

Hej sötnosar! Denna dagen börjar skit!! Jag vaknar 8.10...skulle typ vaknat 7.40!!! För jag hade en sjuk tidig tid hos sjukgymnasten!! Så jag hann inte sminka mig elr något! Jag såg ut som värsta trollet! Så om ni såg någon tjej med vita converse, grå canada tröja, ur tvättade jeans och uppsatt i en bulle så var det ingen mindre en jag! Åhh! Så förhjävlig ut! Men iallafall, snart ska jag till Frida. Det blir inget Täby eftersom hon inte kan gå.. ''/ Men aja! Jag tänkte göra en liten överaskning till henne, det kommer upp på bloggen när jag gett saken till henne. För om hon läser min blogg blir jag avslöjad! Hah. Men största målet nu är att få tag i henne. Jag ska väcka henne även om hon sover! Annars får jag gå dit och knacka tills hon öppnar! :D
Får gå och fixa mig snart! Byta kläder så man inte ser ut som en idiot!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0